Göteborg idag!:D

Nu har jag städat heela huset själv! Det tog 2 timmar exakt faktiskt. Min mamma är ju sjuk idag med så jag gör allt för att underlätta för henne:) Som att städa huset då^^ Nu ska jag duscha. Måste ju vara ren och fräsch när man ska ta sig utanför huset. Jag kan inte minnas sista jag duschade,hehe. Men är jag bara hemma så orkar jag inte duscha och vara fräsch,så nu vet ni det!

Dagens planer är då att ta tåget upp till min favorit stad, Göteborg,med min favorit, Isak, haha. 12.34 går tåget. Vi ska luncha och shoppa! Hoppas på att hitta nån paljettbolero eller nåt liknande, samt något att ha på mig nästa lördag. Sen runt halv sex ska vi möta upp Emelie och Elias och hitta någon mysig resturang innan det är dags för Göteborgsoperan och Trollflöjten:D Ska bli såå mysigt detta! Som ni förstår kommer jag inte kunna blogga på hela dagen. Kanske blir något inlägg ikväll, men bara kanske för jag ska sova hos Isak:)

Slänger upp en dagens outfit sen!

Ha en bra torsdag<3
2009-12-03 @ 11:04:09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0