03.50-sista jobbdagen

Godmorgon! Gick upp klockan 03.50 idag, snark. Men jag är ändå hyffsat pigg. La mig kvart i nio igår så jag har ändå fått sova lite inatt:) Rethostan är nästan över med, köpte hostmedicin igår:) Så himla bra för då slipper jag vara jobbig ikväll och hosta hela tiden;P

Idag jobbar jag min sista dag för i år. Hur skönt som helst, faktiskt. Visst är det surt att jag inte kommer få tjäna mer pengar nu innan Indien men jag får en sista lön i december och semesterersättningen komer i februari så det är helt okej. Jobbar 6-15 idag. Sen komer jag kunna lägga jätte mycket tid åt bloggen^^
Eftersom detta är min och Emmas sista dag ska vi bjuda på kakor:) Och ikväll blir det utgång med jobbet!

NU ska jag äta frukost och sen cykla in till stan!

Ha en fin lördag så hörs vi i eftermiddag<3
2009-11-21 @ 04:14:10 Permalink


Kommentarer
Postat av: jenny

sv, nu är jag på 23 hahah xd

2009-11-21 @ 14:28:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0