En månad kvar till julafton:D

Godmorgon på er! Gick faktiskt upp för 45 minuter sedan, fastän jag är ledig idag! Idag ska jag på läkarbesök angående sprutor man ska ta när man drar till Indien. Ska vara där 10.15. Hoppas vi tar första sprutan redan idag. Vill få det gjort liksom. Hatar sprutor!
Har tagit en skön dusch nu på morgonkvisten och ska strax fixa i ordning mig. Måste bara hoppa i sängen så Isak vaknar;)
Hm..vad står mer på dagens schema? Ska skicka iväg min ansökan om ett visum:D

Hur ser eran tisdag ut?
2009-11-24 @ 09:17:44 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja det var nog inte så farligt som det kändes när jag var nyvaken:P hur gick det, fick du någon spruta? :)

2009-11-24 @ 11:36:50
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Postat av: Jossan

Gött att du fick ta sprutan. Jag har också tagit första sprutan av hepatit, för en vecka sedan. Det är sjukt dyrt, men man får tänka på att skyddet håller i många år också :D



sv. Vi har inte bestämt hur länge vi ska vara borta, men som längst blir de till mitten av maj. Får se hur bra de går för en :P

2009-11-24 @ 12:12:45
URL: http://josefinabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0