Jag hann!!

Åh herregud vilken tur jag hade! Jag cyklade iväg till posten för att skicka iväg min visum ansökan. Kollade igenom alt innan jag drog, ansökan, kvitto, pass och kort. Bra då var det allt, så cyklade jag. Köpte ett rek. brev och cyklade hem. Shit vad billigt det var tänkte jag och smsade Emma. "Du skickade väl med ett returbrev också?" What?! Nej, hade helt glömt bort att man skulle göra det! Fick småttpanik, klockan var 17.40, cyklade tillbaka. Frågade om man kunde sprätta upp brevet och lägga i returbrevet..tillslut löste det sig. Skönt! Så nu är ansökan om visum skickat:) Får hoppas att man får ett visum nu också^^

Jag börjar bli riktigt pepp och nervös inför resan:) Måste snacka med Emma så vi kan träffas nästa vecka och boka hotell och planera mer:) Men så störande för söker man på hotell så kostar det typ 200kr/natten (dyrt), när man vet att man kan få tag i ett hyffsat hotell för 40 kr natten! Jaja..
2009-11-24 @ 18:54:15 Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja.

Är det semester som gäller då eller? Låter härligt, vill också ha lite solsken.



Om du går in på google och söker på bloggreklam så kan du hitta en hel del olika sidor där du kan bli medlem. Testa cravings.se:)

2009-11-24 @ 19:38:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0