Lyckad söndag:)

Hej hej! Igår tog jag som sagt tåget upp till Göteborg:) Lisa tog samma tåg så jag fick någon att prata med. När vi väl kom fram bestämde vi oss för att ta en kaffe på Espresso house, Johanna kom också dit^^ När vi suttit där ett tag skulle jag och Johanna leta upp någonstans att äta men vi orkade inte leta efter något mysigt ställe så det fick bli donken:P När klockan närmade sig sju tog vi spårvagnen upp till Korsvägen och gick in till Lisebergs hallen där Winnerbäck skulle spela:)



Lars Winnerbäck 2009:

Förband var Andreas Grega som inte var särskilt bra. Han var alldeles för rörig och bara inne i hans egna värld. Han höll på med sitt mickstativ hela tiden med. Inget för mig!
Sen var det då dags för winnerbäck och inledningen var nån slags video. Det var lite annorlunda:P Sen drog det i gång! Järnvägsspår var öppnings låten:) Ljussättningen var hur underbar som helst! Hur grym och snygg som helst verkligen, ljuset gjorde halva konserten. Mycket bra! Det var en bra och mysig konsert med:) Jag och Johanna kände oss nöjda när vi var tvungna att springa till tåget efter "om du lämnade mig nu". Det var sista låten så det var bara extranummer kvar. Vi hann till tåget! Mitt lokalsinne är inte helt borta ändå, skönt att veta faktiskt:)

Mysig eftermiddag/kväll<3
2009-11-02 @ 11:51:42 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0