Sista jobbdagen (igen!)

Godmorgon! Idag ska jag äntligen jobba min sista dag! Det var snack om att jag eventuellt kunde få några dagar på lek nästa vecka men ärligt talat så kommer jag tacka nej till det. Har fullt upp tisdag-söndag. Visst hade jag kunnat jobba på typ tisdag och onsdag dag men nu säger jag nej!

Idag är det fredag och veckan har gått otroligt fort tycker jag. Ingen aning om vad man ska hitta på ikväll eller imorgon.

Vad ska ni göra i helgen?:)
2009-11-27 @ 05:09:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: malle ericson

sv: ja vi har det ganska varmt och skönt, men det varierar. men vi går ju oftast omkring å shorts å linne å så :) fast amerikanerna går runt i uggs och tycker vi är lite konstiga ;)

2009-11-27 @ 08:02:00
URL: http://malinericsons.blogg.se/
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hihi jaså! :)



jodå, jag lever ju iaf ;) sjdå ?

2009-11-27 @ 12:38:39
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0