Ge mig bara pengarna!

Är redan trött på Gekås jobbet! Jag trivs jättebra med mina jobbarkompisar och stämmningen där är hur bra som helst! Men själva arbetsuppgifterna är hur tråkiga som helst, känner mig som en robot om jag ska vara ärlig! Varför måste man jobba för att få sina pengar?:P Det jobbigaste är nog pendlandet! Jag måste gå upp 2 timmar innan jag börjar och är hemma 1,5 timma efter jag slutat. Men det är bara till att hålla ut fram till 21 november! Måste tänka på pengarna^^ Sjukt att pengar har så stor makt, men så är det!
2009-10-04 @ 21:34:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch pendla är verkligen inte kul!

Men det är bara till att stå ut, det är värt det!:)

2009-10-05 @ 11:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0