Isaks kväll..

Hej! Igår var det jätte mysigt verkligen:D Allt blev lyckat och Isak tyckte också det var mysigt^^ Halv sju hämtade jag honom med bilen. När vi kom hem var det välkomstdrink (vitt vin) sen vidare till förrättens om var ugns gratinerade kräftor. Huvudrätten var krabbpaj och efterrätten panacotta! Allt blev super gott:) Sen blev det dags för skumbad i jacuzzin. Det var tända ljus överallt och rosenblad^^ Det var hur skönt som helst att bada, var längesen jag badade:) Synd att det låter så högt när man sätter igång bubblorna bara.. efter det gick vi upp till mitt rum där jag hade massa tända ljus, godis och choklad^^ Bra musik och presenter! Hade även köpt massage olja så jag masserade honom:)

Det var världens mysigaste kväll<3



2009-10-31 @ 16:55:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh det låter ju jättemysigt!:D

2009-10-31 @ 20:40:02
Postat av: Sanna

Så mysigt!

2009-11-01 @ 12:52:04
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: eemmaLindqvist

åh va skönt de ser ut att bada där nu ;D

2009-11-06 @ 17:34:20
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0