Jobba..

...hela helgen ska jag göra:/ Känns väl sådär men bara till att bita ihop! När jag kom hem halv sju idag körde jag iväg med sopsorteringen och sen  gjorde jag toast och satte mig framför tv:n. Hur skönt som helst att få sätta sig ner! Sen fixade jag min matlåda. Tvekade på om jag skulle köpa lunch imorgon men beslutade mig för att lägga dom pengarna på något bättre^^ Så jag kokade pasta och stekte hamburgekött. Inte världens roligaste måltid kanske men det är bättre än att köpa;) Tycker att jag är duktig som fixar matlåda varje dag för alla raster vi har (frukost, lunch, fika). Kunde lika gärna vara lat och bekväm och köpa frukost eller till exempel lunch, men icke:) Jag kokar mitt ägg och gör mina smörgåsar till frukosten på jobbet^^
Vilket intressant inlägg detta blev...inte.
Har tittat lite på idol nu, orkar inte titta klart på hela. Ska snart sova för jag ska som sagt jobba imorgon med. Men först skörda på farmville:D haha^^

Godnatt<3
2009-10-16 @ 21:22:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

sv. okej, men vad bra :D

2009-10-17 @ 00:18:59
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: visst är hon! Ocg speciellt är det mysigt att sticka och så nu när det börjar bli kallt ^^

2009-10-17 @ 00:39:18
URL: http://johannaboerjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0