Röda läppar..

Jag har insett att röda läppar är väldigt underskattat! Då menar jag rött läppstift, så klart. Det kan bli för mycket om man använder det på en vardag, kan bli tant varning på det;P Men på fest är det ju super snyggt! "Den lilla svarta" och rött läppstift, hur snyggt som helst! Det är vackert, snyggt, sexigt, elegant...osv^^

Dock passar inte alla i rött läppstift,tyvärr. Jag ska köpa ett läppstift för att se om jag passar i det^^ Vilket jag hoppas^^

När vi ändå håller på, så tycker jag att rött nagellack också är underskattat:P Det kan man ha även till vardags:) Det ger bara handen en fräsch het! Att man bryr sig om sina naglar:) Fast det spelar nästan ingen roll om vilken färg det är:)



2009-10-05 @ 18:38:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sanna

rött läppstift gillar vi!

2009-10-05 @ 20:49:51
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0