Börja träna?

Jag kan inte minnas sist jag tränade. Visst jag rör på mig varje dag men det är inte samma sak. På jobbet har vi tillgång till ett gym, självklart gratis! Så man är väl dum om man inte utnyttjar detta va? Anledningen till att jag vill börja träna är inte för att förbränna fett. Jag behöver verkligen inte bli smalare. Anledningen är för att jag vill få bättre kondition, bättra magmuskler och starkare rygg! Man vill inte få massa rygg problem när man blir äldre ju, måste tänka långt fram^^
Skall be hon som håller i gymmet hjälpa mig komma på något tränings program:) Sen är anledningen också för att jag vill ha något att göra mer än jobb^^
2009-09-23 @ 22:57:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är toppen..ja ska slänga mig i sängen och sova nu..godnatt sov gott!

2009-09-23 @ 23:08:40
Postat av: Anonym

jo det är toppen..ja ska slänga mig i sängen och sova nu..godnatt sov gott!

2009-09-23 @ 23:08:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0