Gårdagen!

Igår var en jättemysig dag verkligen:) Jag, Isak, Emelie och Elias tog tåget upp till Göteborg 13.34. Vi fick sitta på golvet för tåget var full av Håkan fans! När vi kom fram åt jag och Isak lunch. Det blev 12 bitars sushi för min del<3
När vi var mätta och belåtna gick vi till Haga och satte oss på ett mysigt fik som heter Husaren:) Dom hade seriöst de största kanelbullarna jag sett i hela mitt liv! Hur billigt som helst var det också:) Men eftersom bullen var så stor delade vi alla fyra på en! Då fick man liksom en normal stor bulle:P Där satt vi på deras uteservering och drömde om att få bo i en mysig lägenhet:) Solen stekte också^^

Efter det gick vi till Liseberg. Vi gick runt lite..åt ännu mera...gick runt ..och åt. Sen spelade vi lite i spelhuset med och Isak fick upp en fisk och en frukt liknande sak. Som han gav till mig^^ hoho

När vi hade träffat Linnea mfl gick vi och ställde oss i publiken^^ Mycket folk var det men vi fick en helt okej plats. Stod inte allt för långt fram men inte så långt bak heller! Mitten med andra ord:P


2009-09-19 @ 14:32:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: malle ericson

haha är det de stället där de har bautastora dammsugare å så? fett coola ;)

2009-09-19 @ 18:06:47
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0