Gratis är gott?

Jag är medlem på en sida som heter pointshop.se! Det är en gratis sida där du ska samla poäng som du sedan kan "köpa" något för i shopen. För att tjäna poäng ska man svara på undersökningar, tävlingar, besöka hemsidor. Man kan även skaffa sig en blogg på pointblog.se, där får du poäng när du skriver:) Det är framförallt där jag får mina poäng:)

Det som finns i shopen är bl a filmer, presentkort, parfymer, kläder, godis mm.

Jag samlade ihop till Shrek boxen som jag villa ha på 2 månader ungefär. Nu har jag redan mycket poäng igen och denna gången blir det till att spara till ett presentkort:)

Vill du bli medlem? Gå då in på länken nedan! Du måste fylla i fram till nummergaranti för att kunna göra alla undersökningarna mm. Sen krävs adressgaranti för att man ska kunna beställa något! Kom igen gör det:D vem vill inte ha gratis saker?^^ Bli medlem innan den 30 september och du får 2000 poäng!!  

http://www.pointshop.se/?ref=3274548

2009-09-10 @ 16:06:25 Permalink


Kommentarer
Postat av: M i c k a

pointshop är helt klart den bösta gratissajten (:

2009-09-10 @ 18:27:03
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0