"Klubb Stickorna"

Vi är då en liten grupp som tycker det är roligt att sticka:) Det är jag, min mamma, min mormor, hennes kompis och min morbrors fru som är med i gruppen än så länge! Vi är inte alls några proffs men tycker som sagt det är roligt med stickning:) Vi träffas en gång i månaden hemma hos någon, äter och stickar:) Ikväll var det då hemma hos mig och mamma:) Mysigt var det som alltid!:) Jag har börjat på att sticka en midje kjol..får se hur detta går, har inget mönster så detta blir experiment! Den kommer bli lila med olika nyanser i:) Blir den snygg kommer jag nog sticka en svart eller nåt^^

Puss<3
2009-09-22 @ 23:35:04 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jaha jag trodde du hade lika kort som på bilden i din header? men då har du ju rätt långt hår ändå!

2009-09-22 @ 23:37:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jaha okej..då är jag med :) fan vad läckert med dreads. hur länge hade du det?

2009-09-22 @ 23:40:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0