Motvind.

Började morgonen med att jag hade motvind hela vägen in till stan. Hatar att cykla i motvind! När jag väl sitter på bussen ringer dem från jobbet och frågar vart jag är. Enligt deras schema skulle jag börja 7.00 men det hade blivit ett missförstånd. Det var mitt schema som stämde:) Men dem ringde mest för att dem hade varit oroliga, undrade om det hade hänt något.
Annars har jobbdagen varit bra^^ Åsa var där, vi har inte jobbat med varandra på över en vecka så henne hade jag saknat lite:) Vi körde rebusar på jobbet idag och jag klarade 2/3 :P wuhhuw^^
2009-09-23 @ 21:07:45 Permalink


Kommentarer
Postat av: malin

Åh tack ska du ha :) Jo gossip girl är grymt bra!

2009-09-23 @ 21:30:06
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0