Victor fyllde 19!

Igår var det fest för Victor som fyllde 19 år:)
Jag började kvällen med att cykla hem till Isak och åt kvällsmat med hans familj och mormor som var på besök. Efter maten kom Calle och vi åkte till Willys för att köpa present! Eftersom Nudity ska på turné så blev det en tour bucket med bra-att-ha-saker i:) Sen drog vi vidare hem till Jim:)
Öl och tv-spel blev det så efter ett tag kände jag, Johanna, Stina och Lisa att det blev för grabbigt så vi åkte ner till Hemmakväll och köpte godis:D Vi hade även roligt i bilen påväg tillbaka^^ haha.
Kvällen flöt på...det blev en tur med deras turné buss^^ När folk drog till krogen runt ett cyklade jag och Isak hem och skördade;) Bönder som vi är! (Farmville<3) Lite godis fick vi också i oss.
Bra och mysig kväll:)
Grattis igen Victor (xoxo)

Födelsedagsbarn:D

Fin<3

Jag har fina kompisar



Bussen!
2009-09-20 @ 14:56:29 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0