27 april

Godmorgon!
Blev inte så många inlägg igår men jag hade fullt upp. Åkte in till stan runt ett tiden och lämnade in en arbetsansökan (det lät positivt! håll tummarna!) Sen efter det träffade jag Elin och vi shoppade och fikade. Visar det jag shoppade senare idag! Kom hem runt fem tiden, åt kvällsmat och sen till Isak! Där var det top model som gällde, för min del. Sen somnade jag! Haha så såg min dag ut igår!

Vaknade kvart i sju idag för väckarklockan ringde. Isak ska på audition idag så då skulle han upp tidigt. Jag cyklade hem och nu ska jag äte frukost snart.

Puss på er så länge!
2010-04-27 @ 07:54:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida -www.lippstick.se

Hoppas du får en bra dag och att det går bra på Isaks audition!

/ Kram Ida

2010-04-27 @ 11:27:50
URL: http://www.lippstick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0