7 april!

Godmorgon!

Inatt har jag sovit otroligt skönt. Hade inte sovit med Isak på 2 dagar men nu så!
Igår tittade vi på gossip girl, säsong 3, avsnitt 17. Sen var det meningen att vi skulle kolla på kill bill men vi lyssnade på musik och pratade en massa massa. Det var skönt att snacka så det gjorde ingenting att det inte blev film. Fick även ett påskägg utav Isak igår! Bättre sent än aldrig:P

Snart ska jag passa min bror i nån timma, sen får vi se vad man ska hitta på idag:)

Hur ser era planer ut?
2010-04-07 @ 08:55:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A - TAZ.BLOGG.SE

Haha ja eller om man heter Natascha och tröttnat efter 5 min :P haha Kram!

2010-04-07 @ 10:55:07
URL: http://taz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0