Bara massa svammel...

Började denna torsdag med att vara sjukt irriterad och avslutar den med att vara oerhört deppig och nere. Låter det som en bra torsdag? Haha, det är inte så illa som det låter. Jag skulle nästan påstå att den här dagen varit väldigt bra! Fått bevisat på papper att jag är sjukt jävla grym och jag är så stolt över mig själv. Jag trivs väldigt bra med livet just nu. Jag pratar i gåtor känns det som men det får bli så ikväll. Imorgon är jag ledig och då ska jag knåpa ihop en ny header (äntligen) och fixa lite inredningsinlägg. Ja, nu kommer Liborius skriva om både mode och inredning! Och nu ska jag släcka lampan och dejta kudden♥
2012-09-06 @ 23:45:02 Liborius Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Söt!

2012-09-07 @ 12:54:21
URL: http://aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0