BUSY BUSY BUSY

 
God morgon lördag!
Vad tycker ni om min nya hatt jag har på bilderna? Ska försöka få till en bättre bild någon annan dag. Som ni ser är bilderna lite suddiga och det beror på att solen går ner alldeles för tidigt. Vi går mot vintertid och för oss som fotar sina outfits ute blir det ett problem då man knappt hinner hem innan det är mörkt!
 
Den här veckan har det varit full rulle och jag har knappt suttit framför datorn. Har det inte varit skola så har jag jobbat och det ska jag även göra idag. Efter jobbet har jag tre miljoner planer innan klockan sex då min bästa vän kommer hit. Hoppas ni alla får en fin lördag♥
2013-10-05 @ 12:35:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0