I'M BACK!

 
Vad tycker ni om mina nya skor? Tycker de är himla fina men oj vad längesen det var jag gick med klackar. Trots den lilla platån känner jag mig lite ostadig. När jag gick på gymnasiet kunde jag springa unt i 15 cm klackar utan några problem...men det var i min ungdom det, haha!
(Jag ser ut att vara gravid på vissa bilder och det är jag ju i n t e, drömde dock om att jag var det. Fy. Mardröm).
 
Sämsta uppdateringen ever jag vet! Har haft otroligt mycket i skolan och på jobbet. Ni ska inte få behöva höra alla tråkigheter jag har haft för mig men nu ska uppdateringen bli bättre här hade jag tänkt. Idag är min första lediga dag på länge och jag vaknar halv sju!! Fast jag la mig vid tio igår så inte så jättekonstigt att jag vaknade då kanske? Hur många drabbades utav stormen igår? Här hade vi orkanstyrkor och det var lite obehagligt faktiskt. Men alla mina utemöbler står kvar som tur är!
2013-10-29 @ 13:00:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0