SVART

 
Photo taken by: Elin. Photo edit by: Me.
 

Vad tycker ni om min nya kappa jag fyndade på second hand förra veckan? 50 kronor fick jag ge för att den skulle bli min! Jag ♥ Fynd. Svart, svart och åter svart. En färg jag verkligen trivs i och jag älskar att mixa med olika material så det ändå händer något med outfiten. Det gula fina trädet i bakgrunden livar upp lite också.
 
Lördag och det har inneburit sovmorgon med sambon, loppisrunda, brunch här hemma, fix med möbler i lägenheten och bara njutit av att vara ledig. Nu har jag dock suttit med tentaplugget i två timmar samtidigt som jag lyssnar på julmusik. Det går hyfsat bra så jag ska nog klara den här tentan också hoppas jag! Hoppas ni alla har en fin lördag♥
2013-10-19 @ 12:53:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0