HALLEN, DEL 1

 
 Tänkte fortsätta visa er mitt hem och detta är lite av min hall (andra delen får ni en annan dag). Grenhängaren brukar många undra över och ja det är jag själv som har gjort den! Så ut i skogen med er och hitta den perfekta grenen:) Hallbordet är ett loppisfynd som jag fick för 30 kronor och skohyllan köptes på Ikea nu i söndags.
  
Onsdag och jag håller tummarna för att den här dagen går superfort så det blir kväll och jag kan pussa på min pojkvän. Ute regnar det och jag äger inga gummistövlar och knappt någon regnjacka heller, tur att jag bara har 5 minuter cykelväg till jobbet! Hoppas ni får en fin dag♥ 
2013-09-11 @ 09:22:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0