ZARA BAG

 
zara.com
 
Fastän jag hatar ormar så tycker jag att den här väskan är riktigt snygg! Jag har varit på jakt efter en svart lagom stor handväska hur länge som helst utan att hitta någon. Men den här väskan från Zara känner jag att jag skulle vilja klämma lite på och förhoppningsvis vilja köpa! Den kostar 949 kr om jag inte minns fel och det är ändå ett bra pris för en skinnväska kan jag tycka. Frågan är när jag kommer komma till en Zarabutik bara...

God morgon! Börjar med att säga Grattis till världens bästa mamma som fyller år idag♥ Dessvärre jobbar jag hela dagen så får fira henne någon annan dag. Ny vecka som sagt med skola och jobb. Men på fredag är det alla ♥ dag! Har ni några planer?
2014-02-10 @ 13:35:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0