L:A BRUKET

 
Älskar deras produkter, närproducerat (kommer från min hemstad) och utan giftiga ämnen. Fick den här fotcrémen i julklapp och har ännu inte testat den. Ska testas så fort min tentavecka är över! Läppbalsamet använder jag varje dag och jag har dessutom två flytande tvålar från L:A Bruket som används flitigt här hemma♥
 
 
Åh har haft en superbra lördag och än är dagen inte slut! Varit i Göteborg hela dagen med pojkvännens familj, hunnit plugga nääästan allt jag ville idag och nu lagas det ryggbiff med hasselbackspotatis och sherrysås! Om bara 30 minuter kommer min bästa vän hit och då blir det film och glögg♥ Har ni en bra lördag?
2014-01-11 @ 12:48:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0