MOVING MY FURNITURE AROUND

 
Det första jag gjorde idag efter min juridiktenta var att gå hem och möblera om för att sedan fota lite. Inredningsstylist är nya drömjobbet! Tycker det är otroligt roligt att gå runt för mig själv och fota till både bloggen och instagram. Påtal om instagram så taggade en utav mina favoriter mig, @fouremptywalls, det gav mig 50 nya följare! Heter @nliborius om ni vill följa mig där♥ Märker att bloggen förvandlas till en inredningsblogg denna vinter. Förståeligt då inredning är något jag tycker är riktigt roligt och jag har noll inspiration när det kommer till outfits nuförtiden. Men hoppas ni uppskattar mina inredningsinlägg? PUSS
2014-01-14 @ 12:50:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0