MY BEDROOM

 Såhär ser en del av vårt sovrum ut just nu! Affischen har jag velat ha ett tag och nu i jul fick jag den utav min bästa vän♥ Ska bara hitta en svart ram tänkte jag. Sovrummet är långt ifrån färdigt, vet inte ens om det ska se ut såhär. Ett rum jag och sambon ska ta tag i nu i vår tänkte vi. (Bilderna blev suddiga på grund av det värdelösa vädret!)
 
Åh jag är helt slut! Idag har vi kastat ut julgranen, ner med alla julgrejer till källaren, städat, putsat fönster och tvättat! Innan dess satt jag och pluggade två timmar också. Nu är vi färdiga och jag ska sätta mig med plugget igen. Såå skönt att det bara är en vecka kvar nu! För er som har missat har jag tre tentor nästa vecka, wiiiee. Hoppas ni får en toppen fredag♥
 
Jag finns även på instagram: @nliborius
2014-01-10 @ 12:47:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0