DEN NYA TRENDEN

 
(Samtliga produkter finns på bubbleroom.se)
 

En av vårens och sommarens heta trend är blusar och klänningar som är axellösa. Först vart jag skeptisk mot det då just denna typ av klänning, alternativt blus, är väldigt romantisk och lantlig vilket inte är min stil riktigt. Men efter att ha sett olika kombinationer börjar jag tycka om det allt mer. Flera inspirerande bloggerskor klär upp dessa blusar och klänningar med stil så jag blir sugen själv på att köpa mig något axellöst.

 

Klänningen ovan tycker jag är jättesöt och den kan man bära både till vardags, stranden och festen. Outfiten ovan är en snygg vardagsoutfit enligt mig men om du adderar en stråhatt och byter ut skorna mot flipflops får du genast en fin outfit att ha när du går till stranden. När kvällen sedan smyger sig på byter du ut flipflopsen mot ett par grova och stabila klackar, byter ut fransväskan och tar istället fram partyväskan, sätter upp håret och adderar smycken. Det viktiga för mig är dock att ”tuffa till” klänningen så den inte blir för shabby chic och romantisk, då det inte är min stil för fem öre.

 

Vad tycker ni om denna axellösa trend som syns allt mer? Är det något ni kommer köpa eller kanske redan har köpt? Hur skulle ni själva matchat klänningen? För övrigt, hur snygga är inte skorna?! Har dock lovat mig själv att ha köpförbud när det kommer till skor. I alla fall fram till höstkollektionen hehe… Sommarklänningar och blusar däremot är något jag har underskott av!

2014-05-13 @ 17:33:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0