MIN ÖNSKELISTA 2014

 
1. Flytande från L:A Bruket 2. Skin 5 jeans från Acne 3. Essie 4. Blomman Rosenskärm 5. Kudde från Hay 6. Smycken från Edblad 7. Träningstights från Gina tricot 8. Acne pop jeans 9. Kimono från H&M 10. Poster från Grandpa 11. Hatt från &Otherstories
 

Endast en vecka kvar till min födelsedag, galet! Ovan ser ni vad jag önskar mig i år. Det var inte det lättaste att skriva ner en önskelista till mina nära och kära som frågat efter min önskelista i två veckor nu...haha! Vet inte om det har med åldern att göra (hur gammalt lät inte bara det?!) men är lite mindre viktigt att få presenter vid födelsedag och jul känner jag. Det viktiga är att få umgås med dem man tycker om♥
2014-09-24 @ 23:02:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0