LEVI’S PREMIÄR

 

Bildkälla: Pinterest

Och så kom sommaren till Sverige precis lagom när alla börjar jobba igen efter semestern. Jag var dock så smart som frågade min chef för en vecka sedan om jag inte kunde få vara ledig en extra dag (idag). Och ingen har varit gladare än jag för mitt smarta beslut. Så idag åkte mina levisshorts på, mötte upp Elin, köpte sushi och cyklade till stranden. SÅ underbart! Jag badade dock inte men det får bli imorgon efter jobbet hade jag tänkt. Efter jobbet. FY FAN. Det ska bli 27 grader och strålande sol i Varberg imorgon. Inte bitter alls. Som att man inte redan har jobbångest? Men jag går in på min sista jobbmånad och nedräkningen har börjat på riktigt.

2015-08-03 @ 13:24:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0