151217

 

Vad tycker ni om min gulliga sovmask då? Min pojkvän tyckte att den var lite obehaglig först, haha! 

Torsdag. Den 17e december. En vecka kvar till julafton. Galet! Alla julklappar är inhandlade och beställda, köpte även min nyårsklänning igår inne på Monki. Så nu är jag snart helt redo för att åka ner till Västkusten och fira jul. Min torsdag började lite snopet då jag trodde att vi hade föreläsning kl 11-13 idag. Men det visade sig vara 9-11, så det var ju bara att ligga kvar i sängen och titta på musikhjälpen istället.

Måste tipsa er om Monkis rea just nu! Det fanns hur mycket fint som helst på rean (i alla fall den inne i Gallerian här i Stockholm) så jag köpte även ett par jeans som jag spanat in ett tag för endast 150 kr! Tänkte faktiskt gå in där idag igen innan jag ska till mina girls på Starstudios PR för en AW. Hade ju varit trevligt att ha något nytt till kanske både julafton och juldagen också, och jag älskar ju att fynda på rea!

2015-12-17 @ 20:28:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0