ADVENT, LUCIA OCH DRAMATEN

 

Päls, Gina tricot. Tröja, Zara. Byxor. Other stories. Skor, Vagabond. Väska, Zara.

Vad tycker ni om gårdagens bekväma shoppingoutfit?

Tredje söndagen i advent! Glad Lucia! Hur fort har det inte gått? Jag och Isak startade dagen med att öppna tredje klappen i vår adventskalender vi har till varandra och jag fick en fin ljusstake i mässing som jag spanat in. Efter det tittade vi ikapp julkalendern då vi inte hunnit titta på tre dagar. Nu har vi ätit frukost, tänt tredje ljuset och lyssnar på julmusik! Jag var ju på julfest igår hemma hos grannen som var mycket trevligt. Valde dock att vara nykter och det är jag så tacksam för idag!

Om en stund ska vi åka till lägenheten vi ska bo i nästa år, gå igenom lite praktiska saker och så där. Och efter det ska vi möta upp hela gänget för ett eventuellt glas vin innan eftermiddagens föreställning på Dramaten drar igång. Idioten av Fjodor Dostojevskij. Läste den boken för elva år sedan så det ska bli roligt att se den. Vad har ni för söndagsplaner?

2015-12-13 @ 19:03:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0