EVERYDAY LIFE

 

Bild 1: Glöggmingel hos Starstudios PR i onsdags som förvandlades till en vinkväll tillsammans med #25årsgänget. Bild 2: Min och Isaks dejt på restaurang Shanti i onsdags. Så gott! Bild 3: Gårdagens fikadejt med en vän jag inte träffat på två månader. Behövligt. Bild 4: Följ mig!

Fredag och regnet smattrar på fönsterrutan. Vaknade vid halv nio då Isak åkte till skolan men eftersom jag är ledig så kunde jag ligga och dra mig i den varma sängen ett tag till. Och ska jag vara ärlig så har jag fortfarande inte gått upp utan ligger och bloggar härifrån. Klockan fjorton så anländer min fina fina vän, även kallad frugan, så dammsugaren måste fram innan dess. Hon stannar till söndag så jag kommer ha finbesök hela helgen minsann! Hopas ni får en fin dag och tänk på att det faktiskt är upp till dig och din inställning ifall det blir en bra dag♥

2015-12-04 @ 18:40:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0