FAVORIT FRULLEN

Avokadomacka och apelsinjuice är något jag aldrig kan tröttna på! På ett rostat bröd så blir det ännu bättre. Ni anar inte hur mycket jag går runt och njuter av att få vara hemma i min egna lägenhet dessa dagar. Dock har vi inte fått tag på någon som vill hyra vår lägenhet nästa termin… Så om ni vet någon som vill hyra Varbergs bästa lya nästa termin, säg till;) Det löser ju sig alltid men får vi inte hyrt ut den blir det sjukt jävla dyrt rent ut sagt. Dubbla hyror klingar inte så bra i mina öron. Gissa vad jag gjorde igårkväll? Såg Star Wars på bio för andra gången, haha! Så bra♥ Nej nu ska jag röja lite är hemma innan jag ska iväg och klippa mig och iväg på kalkonmiddag. Hoppas ni har det fint!
2015-12-29 @ 20:52:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0