INSPO – MOOD BOARD

 

Bildkälla: Pinterest

Personligen trivs jag inte i färgglada kläder. Men det har ni nog redan märkt här på bloggen. Basplagg och basfärger är mer min melodi. Färgen grå har varit en favorit länge nu och den fortsätter vara på topplistan. Sofistikerad, klassisk och mjuk färg om ni frågar mig. En helgrå outfit kan vara minst lika snyggt som en helsvart. Mixen av material är hemligheten oavsett vilken färg du nu än väljer att bära i en hel outfit.

Min stil och färger på kläder speglar väldigt mycket min inredning också. Inredning och mode går hand i hand. Och hade jag valt att bo i min lägenhet som vi har på västkusten så hade jag målat sovrummet grått som bilden nedan. Vita väggar i all ära men ibland kan jag bli trött på alla vita hem.

Om 23 dagar kommer tomten och nedan har jag listat några fina gråa ting. Underkläderna från Calvin Klein syns ju överallt och jag kan fortfarande inte sluta sukta efter ett eget set. Klänningen från Gina tricot är ju hur fin som helst nu i vinter.

 
2015-12-01 @ 18:35:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0