BLOGGRESAN FORTSÄTTER HIT TILL FINEST.SE

 

Bilder från min instagram: @nliborius

Nu kommer det hända grejer, som jag avslutade förra inlägget med. Det är nämligen så att jag har flyttat över bloggen hit till finest.se. Har lagt in några inlägg från min förra blogg http://liborius.devote.se för att det inte ska bli helt tomt här!

För er som inte vet vem jag är: Västkustbo som fyller 25 till hösten (ni kan gratulera mig den 1 oktober). Stort intresse för inredning och mode så det är vad bloggen handlar om. Har en kandidatexamen i företagsekonomi med inriktning på energi och miljö. Isak är killen som nästan alltid bär mössa och som jag har varit tillsammans med i sju år. När det kommer till musik så är Håkan Hellström överlägsen i mina öron och ögon.  Vad mer vill ni veta? Bakom varje inredningsbild från mitt hem gömmer sig ett enormt diskberg eller en klädhög. Jag har dammråttor i varje hörn. De perfekta frukostbilderna jag kommer visa är så arrangerade så man kan spy. Kan ha tagit upp mot en timma att få till.  Klackar på outfitbilder? Ja men självklart att de har fått ligga i väskan hela dagen fram tills kameran dyker fram. Att jag nästan alltid har perfekta snittblommor hemma? Det stämmer faktiskt. Jag är en pensionär i en 25-årings kropp och drömmer om min egna trädgård och växthus. Det var lite om mig.

Hoppas ni alla gamla och nya läsare kommer vilja hänga med på min bloggresa!

2015-07-27 @ 15:54:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0