LUMENES SKÖNHETSPLOCK

 

nagelvård hittar ni: HÄR och resterande bilder fann jag på Pinterest.


Jag vet inte om ni tänker på det men färgskalan i collaget går från ljust/vitt till rosa. I mitt collage ovan vill jag förmedla en "harmonisk", "vårig" och "leva i nuet" - känsla. Ta dig tiden att fixa med dina naglar utan att stressa. I vår tänker jag inte ha allt för stor fokus på smink men naglarna är alltid något jag försöker ta hand om. Vill ni ha mitt bästa skönhetstips? En bra självkänsla och ett leende på läpparna. Då är du lika vacker som någon som har stått framför spegeln i flera timmar för att lägga på ett nytt ansikte. Det går fort och är superbilligt!


Detta var mitt andra uppdrag här på it girl. Älskar hela det här konceptet och tycker modette gör ett grymt jobb. Grattis till första finalisten också, hon är verkligen värd det! Men vi andra får inte ge upp. Nu bloggar vi! Puss

2015-03-04 @ 22:26:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0