FRÅN IT GIRL TILL SHIT GIRL

 
Ni som såg förra veckans avsnitt vet att det var min tur att lämna tävlingen. Som jag säger i programmet så blev jag inte alls besviken eller ledsen, det var bara tråkigt att lämna mina it girls!  Jag och Jasmine (som åkte ut i första avsnittet) bestämde oss för att vår titel är nog mer shit girls än it girls! Men på ett positivt sätt såklart. Nu ska det bli spännande att följa mina babes inne i huset och speciellt Parasto och Salem som är mina gullungar. Kort och gott: jag var femte tjejen som åkte ut och jag är enormt tacksam över att jag ens blev utvald att medverka. PUSS till hela grejen!
2015-05-13 @ 18:16:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0