10 FRÅGOR

 

Dålig uppis på bloggen denna veckan men det har resulterat i att jag är helt färdig med hemtentan en hel vecka innan inlämning. Så jag är ledig från skolan fram till 7 december!! Men för att gottgöra er så har jag svarat på några random frågor nedan samt förberett ett inredningsinlägg om hur du kan snygga till badrummet med enkla medel.

 

Vad åt du till frukost? Två stycken avokadomackor och en kopp te. Bildbevis på min instagram: @nliborius

Ditt värsta beroende? Mobilen och socker.

När blev du fotad senast? När bilderna ovan togs och det var väl för 30 minuter sen. *Tvingade pojkvännen*

Hade du en bra kväll igår? Tacos med Annie och Louise plus två avsnitt av Bron. Bra kväll enligt mig!

Är du blyg? Nej.

Var du på festival i somras? Ja, Way Out West för tredje året i rad!

Smsa eller ringa? Smsa. Har lite lätt telefonfobi. Sjukt jobbigt när jag jobbade som receptionist kan jag meddela.

Hade du blivit glad om din kille friat till dig? Ja, såklart! *Jag väntar*

Har du någonsin gått på bio ensam? Ja det har jag. Såg filmen Django här i Stockholm helt ensam när den visades på bio.

Är du glad? Ja! Jag åker ju ner till bästkusten i eftermiddag och stannar fram till måndag.

2015-11-26 @ 18:25:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0