EN STILLA MORGON

 

Bilder från min pinterest -> klick!

Vaknade utav mig själv och ingen störande väckarklocka. Klockan hade visst blivit efter nio. Men jag är ledig från skolan idag så det gjorde inte så mycket tänkte jag och låg kvar i sängen fram till halv tio. Går upp och drar upp persiennerna och ser regnet ösa ner och det är gråare än vanligt därute känns det som. Tänder ljus och bäddar sängen medan jag lyssnar på julmusik (min lista hittar ni HÄR). Äter frukost, pussar Isak hej då och sätter mig framför pinterest. Idag är en sådan dag då jag längtar lite extra mycket till första advent, december och alla julförberedelser. Hyacinter är något jag tänker köpa inom snar framtid och kanske någon ljusslinga också tänker jag medan jag sparar fina bilder till min ”christmas” mapp. Bjuda hem vänner för en glögg- och spelkväll andra advent är också något jag vill börja planera. Bara inte Isak jobbar kväll den söndagen. Nu ska jag ta en lång dusch innan jag drar igång med plugget. Hoppas ni har en lika fin torsdag som jag♥

2015-11-12 @ 18:00:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0