EVERYDAY SNAPS

 

Några bilder tagna i min vardag men som inte kommit upp här på bloggen. Varm choklad på Fotografiska, typisk söndagsfrisyr, restaurangbesök, en seg morgon och höstlöv. Lite smått och gott helt enkelt. Jag försöker fånga vardagen på bild och sen jag köpt min nya kamera är det bara ännu roligare att fota!

Ny vecka och ny månad, underbart! Älskar känslan av nystart som jag får vid varje månad. Nu är det inte långt kvar till första advent och allt julstök♥ Vad hittar ni på idag? Jag har precis bakat min pojkväns favoritkaka, kokostosca och ska överraska med fika när han kommer hem efter sin tenta i eftermiddag. Hoppas ni har en grym start på veckan, och om inte, se till att göra den grym då!♥

2015-11-02 @ 17:32:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0