INSPO

 

Bilder från min pinterest -> https://www.pinterest.com/nliborius/

Igår hade jag verkligen en dålig dag. Men man kan ju inte alltid ha bra dagar eller hur? Jag satt hela dagen och skrev ner saker som jag tänkte att det kunde vara för fel och varför jag hade en dålig dag. Pms troligtvis, haha! Kvällen avslutades i alla fall på bästa sätt med Annie och Louise tittandes på Bron säsong 1, avsnitt 2. Det är SÅ spännande och på måndag tänker vi unna oss två avsnitt på raken, dels för att det är så spännande men också för att vi vill hinna se färdigt innan vi åker hem över jul. Idag är det en ny dag med nya tag och jag tänker inte ha en dålig onsdag! Hoppas ni inte heller får det, så nu önskar jag er alla en strålande dag♥

2015-11-04 @ 17:34:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0