KNÄCKEBRÖD NÅGON?

 
Någon som minns att vi hade fått hur mycket knäckebröd som helst av Isaks pappa tidigare i höstas? Vi äter snart ihjäl oss på knäckebrödet tror jag och det tar aldrig slut… Får nog bjuda hem vänner på te och knäckebröd med ost! Annars då? Har ni en bra onsdag? Jag har varit i skolan och så fort jag kom hem dammsög och diskade jag då Annie och Louise kommer hit ikväll för vår traditionella middag och Bron en gång i veckan. Ikväll blir det tacos och jag är SÅ sugen på det! Klockan får gärna bli sex redan nu… Nej hörrni nu ska jag få saker och ting gjorda innan tjejerna kommer! Hoppas ni har en lika fin onsdag som jag har, annars får ni se till att ändra på det♥
2015-11-18 @ 18:11:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0