MOBILSKAL FRÅN GOCUSTOMIZED.SE

Äntligen kom mitt mobilskal ner i brevlådan! Har ni hört talas om sidan gocustomized.se där man kan designa egna mobilskal? Mobilskal har verkligen blivit en accesoar och något som är personligt idag så när jag blev tillfrågad att få designa mitt egna mobilskal blev jag jätteglad! Hur fint är inte mitt eget designade skal?  Det är lätt att göra och snabb leverans. Det roliga med att designa eget skal på Go customized är att man kan välja allt från material, färg, egen bild och text. Jag valde att skriva ett Håkan-citat mot en vit bakgrund. Håkan betyder väldigt mycket för mig och citatet kommer från min favoritlåt vilket gör det personligt och sen är det ett bra citat enligt mig. Jag älskar redan mitt skal och det känns som ett bra material vilket är ett stort plus. Nedan finner ni två olika länkar för att snabbt komma till sidan. Jag har en iPhone 4 men det går att designa till många fler telefoner såklart.  Så in och börja designa ditt egna skal som passar just dig och använd din kreativitet för att få till den där unika känslan på just ditt skal!

Länk:  Designa eget skal

Länk: Designa eget iPhone 4 skal

 

(I samarbete med gocustomized.se)

2015-11-01 @ 17:21:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0