151031

 
Lördag och min älskling har kommit hem igen efter att ha varit borta i fem dagar! Solen skiner och jag slänger iväg en extra tanke till min fina gammel-mormor som gick bort för 3,5 år sedan. Den här helgen innebär inte bara en massa fest och godis, jag tycker det är viktigt att stanna upp lite och skicka en tanke till någon vi saknar♥ Hon var som en mormor för mig och det finns otroligt många fina minnen ihop med den damen. Som ni vet är min lägenhet nere i Varberg som min lilla bebis och det kan bero på att det var hennes lägenhet som jag sedan tog över! Puss till henne och hade jag varit hemma skulle jag självklart besöka hennes grav för att tända ljus och lämna blommor. Hoppas ni får en fin lördag♥
2015-10-31 @ 17:15:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0