CACTUS FEVER

 

Ny grå kruka från Granit för endast 59 kr!

Ni vet ju hur mycket jag älskar blommor och växter i alla möjliga slag? Just färska snittblommor kan verkligen liva upp den tråkiga vardagen så den känns lyxig! Jag har liksom skapat någon slags ceremoni varje helg när jag ska köpa en helgbukett. För mig känns det otroligt lyxigt att se en fin bukett på köksbordet och jag känner mig på riktigt rik. Hur konstigt det än kan låta. Så det är mitt tips till dig som vill pigga upp tillvaron lite! Men nu tillbaka till min rubrik. Är man inte personen som älskar att ta hand om blommor eller vill lägga pengar varje vecka på snittblommor så är kaktusar ett himla bra tips! De är snygga och överlever allt. Det gör inget om du råkat glömma bort vattningen en vecka… eller två. Sen är det väldigt inne med kaktusar i inredningen nuförtiden så tips till dig som vill vara inne och få några fler likes på instagram hehe. Det ska bli spännande och se hur det kommer gå att flytta ner alla mina växter jag köpt på mig häruppe…

2015-10-21 @ 17:05:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0