CALVIN KLEIN

 

Har ju helt glömt bort att visa er min nya favoritring som jag fick utav min bästa vän på 25-års dagen. Mina närmsta (och kanske även ni uppmärksammade läsare på bloggen) vet att jag älskar allt som har med rosé, guld, mässing och koppar att göra så den här ringen är perfekt. Kommer från Calvin Klein och jag har aldrig tänkt på att de tillverkar smycken också! Vet att Elin köpt ringen inne på NK för den som är nyfiken.

Tisdag. Jag vet inte hur många gånger jag gäspade i skolan idag. Vi brukar alltid starta våra föreläsningar klockan elva men idag började vi klockan nio. Men det var värt att gå upp för det var en bra föreläsare! Nu ska jag springa ner till Subway för en lunch och sedan sitta med plugget. Ikväll väntas tacos med mina fina tjejer Annie och Louise♥

2015-10-20 @ 16:59:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0