INTERIOR INSPIRATION

 

Lite inredningsinspo denna onsdag! Jag kan inte få nog av den skandinaviska stilen och av alla kaktusar. 

Vaknade upp till ett soligt Stockholm och skogen utanför mitt fönster är så fin nu med alla färger. Igår var jag hemma hos Annie på tacokväll och SÅ gott var det! Vi tre tjejer har bestämt oss för att börja titta på en serie ihop så vi har en anledning till att ses i alla fall en gång i veckan. Vi tänker börja se Bron som alla hypar så mycket! Någon utav er som har sett den? Så nästa vecka träffas vi hemma hos mig och veckan därpå hemma hos Louise. En himla bra idé tycker jag. Nu ska jag ta tag i den här onsdagen! Min snubbe fyller år på måndag så måste köpa en födelsedagspresent…

2015-10-21 @ 17:02:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0