MORGONRUTIN MED INSTAGRAM

Älskar mitt mobilskal från merskal.se. Har dock haft det ett tag nu… Dags att byta?

Här ligger jag och drar mig igen… Vad är det första ni gör när ni vaknar? Jag har den dåliga vanan att jag kollar mobilen. Men det är ett sätt för mig att vakna till liv. Börjar med att jag kollar med bara ett öga för att jag är så trött, men efter ett tag så orkar det andra också öppna sig, haha! Instagram är det första jag kollar. Är beroende. Brukar oftast lägga upp en bild på morgonen också för då är det många som är inne och tittar (tips!). Efter det kollar jag eventuella meddelanden på messenger eller sms. Sen så har jag börjat spela hay day igen (lite skämskudde på faktiskt), så varje morgon måste jag ju fylla min båtbeställning hehe. Så ser mina första 20 min på morgonen ut!

2015-10-14 @ 16:52:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0