ROSENDALS TRÄDGÅRD

 

En outfit från i torsdags då jag fyllde år och vi var ute på Rosendals Trädgård. Mysigaste stället ever. En vacker dag så SKA jag ha ett hus med trädgård och växthus. Jag ska det. Punkt. Jag såg i alla fall ut såhär och för er som undrar kommer byxorna från Crocker, polotröjan från Stories och jackan från Zara.

God kväller! Nyss hemkommen från stan efter att ha myst med Nicolina på Espresso House. Så mysigt att bara sitta och prata! Diggar den tjejen skarpt och ni borde kolla in hennes fina modeblogg HÄR. Jag överlevde träningspasset på gymmet för övrigt tidigare idag. Var nog sämsta gympasset i år så jag tappat typ all min kondis och styrka men är så otroligt stolt över mig själv att jag tog mig dit! Blir nog ett till besök imorgon eller på fredag igen. Eller varför inte båda dagarna? Lika bra att bara köra fullt ut.

2015-10-07 @ 16:37:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0